Dnia 1 października innogy Polska rozpoczęła na terenie Warszawy kampanię „Docenisz prąd prosto z natury”, promującą zachowania proekologiczne w obszarze energetyki.
Na zlecenie innogy Polska, w pierwszej połowie 2018 roku przeprowadzone zostały badania dotyczące postrzegania przez społeczeństwo produktów ekologicznych i gotowości skorzystania z nich. Zdaniem 93% warszawiaków[1] ochrona środowiska jest obowiązkiem każdego z nas. Chcąc zachęcić mieszkańców Warszawy do proekologicznych zachowań w obszarze energetyki, 1 października innogy rozpoczęła kampanię Docenisz prąd prosto z natury.
Kampania jest efektem strategii firmy, która od lat angażuje się w promocję energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych. W ofercie firmy są także instalacje fotowoltaiczne, które pozwalają użytkownikom wytworzyć energię z energii słonecznej i dzięki temu obniżyć rachunki za prąd. Dodatkowo, do oferty innogy Polska trafił nowy eko produkt dla klientów indywidualnych – Zielona Energia dla Warszawy. Osoby decydujące się na tę propozycję otrzymują m.in. certyfikat produktu Zielona Energia. Gwarantuje on, że firma zakupi Gwarancje Pochodzenia, które są dokumentem potwierdzającym iż wskazana w nim ilość energii została wytworzona w odnawialnym źródle energii. Gwarancje Pochodzenia są instrumentem wspierającym OZE, a ich wydawanie zostało umożliwione na bazie pakietu przepisów nazwanych małym trójpakiem energetycznym.
– Grupa innogy od dawna popularyzuje w Polsce produkcję energii ze źródeł odnawialnych. Posiadamy parki wiatrowe o łącznej mocy zainstalowanej wynoszącej 242 MW. Od 2009 r. sukcesywnie inwestujemy w stabilny rozwój elektromobilności w stolicy. Z kolei w 2017 r. wprowadziliśmy do oferty instalacje fotowoltaiczne dla gospodarstw domowych jaki i przedsiębiorstw. Naszym kolejnym krokiem jest oferta Zielona Energia dla Warszawy, która umożliwia Klientom wsparcie energii pochodzącej z OZE – mówi Janusz Moroz, Członek Zarządu ds. Handlu w innogy Polska.
Zaprenumeruj Magazyn Fotowoltaika