Reakcja GoodWe na potrzeby klientów z Polski

25 października 2019
Reakcja GoodWe na potrzeby klientów z Polski

Polska jest jednym z szybko rozwijających się rynków fotowoltaicznych w Europie, na którym swoje rozwiązania oferuje GoodWe. W związku z tym GoodWe nawiązała współpracę w zakresie usług technicznych z doświadczoną i renomowaną firmą LetMeRepair.  

W ramach strategicznego i kompleksowego partnerstwa LetMeRepair będzie zapewniać klientom GoodWe w Polsce wsparcie techniczne w języku polskim przy ścisłej współpracy ze specjalistami z firmy GoodWe. LetMeRepair zaoferuje pomoc poprzez e-mail i telefon w przypadku zapytań związanych ze sprzedażą – jako pierwszy poziom usług, w drugim etapie otrzyma wsparcie od zespołu usług technicznych GoodWe. Rozwiązywanie problemów i pomoc telefoniczna na miejscu to jedne z wielu usług oferowanych przez LetMeRepair klientom instalującym falowniki GoodWe w Polsce.

LetMeRepair jest renomowaną firmą świadczącą usługi outsourcingu w zakresie procesów biznesowych (BPO – ang. business process outsourcing), z wieloletnim doświadczeniem w oferowaniu usług technicznych w branży solarnej. LetMeRepair specjalizuje się w świadczeniu kompleksowych usług zarówno przedsprzedażowych, jak i posprzedażowych, w branży energii słonecznej, IT, automatyki biurowej, elektroniki użytkowej i telekomunikacji, co pozwoliło firmie zgromadzić wciąż rosnącą ilość cennej wiedzy w dziewięciu krajach. Ta wiedza jest teraz do dyspozycji polskich klientów firmy GoodWe.

W ciągu dwóch lat firma zainwestowała w najwyższej jakości sprzęt i oprzyrządowanie i jest ceniona za doskonałą obsługę: swoje zaangażowanie, terminowość i spełnianie oczekiwań klientów. GoodWe dąży do rozszerzenia swojego zasięgu w Polsce i jest przekonana, że dzięki temu sojuszowi klienci otrzymają wymagane wsparcie i skorzystają z wysokiej jakości usług technicznych w ich ojczystym języku. Umożliwi to instalatorom skupienie się wyłącznie na rozwoju i ekspansji działalności związanej z energią słoneczną przy wykorzystaniu falowników GoodWe.

To porozumienie jest doskonałym przykładem zaangażowania GoodWe, aby szybko reagować na potrzeby klientów oraz świadczyć kompleksowe i profesjonalne usługi posprzedażowe.

Infolinia, serwis: 62 75 38 087

E-mail: service.pl@goodwe.com

Adres: Częstochowska 140, 62-800 Kalisz, Poland