Goodwe został nagrodzony tytułem topowej marki od EUPD aż w sześciu krajach, w tym w Polsce.

16 kwietnia 2021
Goodwe został nagrodzony tytułem topowej marki od EUPD aż w sześciu krajach, w tym w Polsce.

Według wyników badania przeprowadzonego przez organizację EuPD Research GoodWe jest jedyną marką falowników fotowoltaicznych, której udało się uplasować w czołówce marek PV w sześciu krajach, w tym po raz pierwszy w Polsce!

Firma GoodWe znalazła się w czołówce najlepszych marek falowników aż w sześciu krajach. Nagroda przyznana przez organizację EuPD Research dotyczy kategorii „instalacje dachowe”, a sześć krajów to: Polska, Holandia, Australia, Hiszpania, RPA i Pakistan. Prestiżowe wyróżnienie „Top Brand PV” jest przyznawane na podstawie przeprowadzonych przez EuPD Research badań wśród instalatorów systemów fotowoltaicznych, obejmujących analizę postrzegania producentów, preferencji klientów oraz ocenę kanałów dystrybucji na rynkach zagranicznych w celu zidentyfikowania marek, które wyróżniają się na tle innych. Fakt, że GoodWe udało się zdobyć tytuł topowej marki w sześciu krajach, podkreśla zdolność firmy do zaspokojenia oczekiwań i potrzeb klientów w zupełnie różnych scenariuszach.

Do Polskiego rynku podchodzimy odważnie i chcemy być liczącym się graczem, ale jednocześnie jesteśmy świadomi wyzwań jakie codziennie stawia przed nami branża. Działamy na całym świecie, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować kompleksową obsługę i wsparcie techniczne na najwyższym możliwym poziomie. Nieustannie zwiększamy swoją obecność też w Polsce, co pozwala nam jeszcze lepiej rozumieć lokalne potrzeby klientów, dopasować produkty i naszą ofertę do oczekiwań panujących na rynku, a także zapewnić maksymalnie sprawną obsługę w lokalnym języku. Nasz wewnętrzny dział R&D (ang. Research&Development), liczący w tej chwili już ponad 400 osób, zawsze szuka nowych rozwiązań i nieustannie rozwija naszą ofertę, a doświadczony zespół polskojęzycznych specjalistów serwisu LetMeRepair zapewnia klientom GoodWe w Polsce najwyższej jakości wsparcie techniczne i obsługę serwisową – mówi Daniel Moczulski, CEE Territory Manager GoodWe.

Nieprzerwanie od pięciu lat firma GoodWe zdobywa nagrodę od EuPD Research w Holandii. Oprócz EuPD, GoodWe jest również jedyną marką falowników, która przez pięć kolejnych lat zdobywała prestiżowe wyróżnienie TÜV Rheinland, a w 2020 roku firma została uznana za wiodącego producenta falowników współpracujących z magazynami energii na świecie, posiadając 15% udziału w rynku.

O GoodWe

GoodWe jest wiodącym światowym producentem falowników fotowoltaicznych i rozwiązań w zakresie magazynowania energii, notowanym jako spółka akcyjna Giełdzie Papierów Wartościowych w Szanghaju (kod giełdowy: 688390).

Przy łącznej ilości ponad dwóch milionów wyprodukowanych falowników i zainstalowanych 23 GW w ponad 100 krajach, falowniki  fotowoltaiczne od GoodWe o mocy od 0,7 kW do 250 kW są stosowane w systemach budynków mieszkalnych i komercyjnych, przemysłowych i wielkoskalowych. GoodWe zatrudnia ponad 2000 pracowników w 15 krajach i według raportu przygotowanego przez grupę Wood Mackenzie jest światowym liderem wśród producentów falowników hybrydowych w 2020 roku. Firma GoodWe została również sklasyfikowana przez IHS Markit jako jeden z 10 najlepszych producentów falowników i zdobyła pięć nagród z rzędu od TUV Rheinland „All Quality Matters”.

O EuPD Research

EuPD Research to wiodąca niemiecka organizacja badawcza, która odgrywa znaczącą rolę w branży OZE. Działając od 2000 roku EUPD Research przeprowadziła wiele badań oraz zrealizowała wiele projektów konsultingowych.  Na podstawie obszernych badań prowadzonych wśród firm zajmujących się instalacją rozwiązań fotowoltaicznych oraz ich użytkowników końcowych organizacja EuPD Research przyznaje odznaczenia najlepszym firmom z branży.  Zwycięzcy wyróżnienia Top Brand PV wyłaniani są w dwóch krokach: na pierwszym etapie przeprowadzana jest wieloetapowa analiza ankiet i badań wśród czołowych instalatorów, a na drugim etapie wybierani są producenci wyróżniający się wybitną wydajnością w wielu aspektach, w tym zadowolenia z marki, lojalności, jakości produktu i dystrybucji.

Źródło: Goodwe