SofarSolar GmbH koncentruje się na dedykowanej obsłudze klienta

19 lipca 2021
SofarSolar GmbH koncentruje się na dedykowanej obsłudze klienta

Po założeniu SofarSolar GmbH następuje szybki rozwój europejskiego zespołu firmy, którego zadaniem jest zapewnienie klientom dedykowanej linii wsparcia i usług, pomocnej w rozwiązaniu wszelkich mogących pojawić się problemów.

Dnia 1 lipca br.do SofarSolar GmbH dołączył Michael Klimsch, aby rozszerzyć i zoptymalizować usługi w regionie EMEA. Jako certyfikowany inżynier elektryk Michael Klimsch wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w branży półprzewodników i PV. Rozpoczynając karierę zawodową od inżyniera serwisu terenowego, poprzez lidera zespołu, kierownika budowy, aż po kierownika serwisu, Michael doskonale rozumie potrzeby klientów. Na swoich poprzednich stanowiskach zarządzał różnymi działami serwisowymi w różnych firmach zajmujących się fotowoltaiką.

Aby nadać nową dynamikę, wysłać silny i pozytywny przekaz polskim klientom, swoją pierwszą podróż do Polski poświęcił ocenie obecnej sytuacji, zorientowaniu się jak serwis działał na miejscu oraz wniesieniu nowego impulsu dla rozwiązywania bieżących problemów serwisowych.

Po dokładnym przeanalizowaniu obecnej konfiguracji organizacyjnej w Warszawie, Michael Klimsch potwierdził, że usługa w Polsce zostanie szybko rozszerzona i sprofesjonalizowana w perspektywie krótko- i średnioterminowej. Wspomniał również, że firma szukała już nowych, większych pomieszczeń, a także zatrudniła przedstawicieli technicznych do obsługi klienta dla usprawnienia istniejącej infolinii technicznej dedykowanej polskiemu rynkowi. W drugim etapie Firma zapewni wsparcie techniczne klientom SOFARSOLAR w Europie Środkowej.

Równolegle Michael Klimsch dodał, że SofarSolar GmbH pracuje nad utworzeniem magazynu serwisowego, który będzie nastawiony wyłącznie na kwestie obsługi serwisowej. Będzie on w stanie dostarczyć części zamienne lub falowniki w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, a w konsekwencji wywiązywać się w terminach gwarantowanych naszym klientom. W magazynie serwisowym zostanie również utworzone centrum remontowe, aby na miejscu w razie potrzeby naprawiać i serwisować produkty SOFARSOLAR.

Uzupełnieniem tych działań będzie Akademia SOFAR, która ma już ośrodek szkoleniowy w Rzeszowie. Inne ośrodki Akademii SOFAR zostaną w najbliższym czasie utworzone w Warszawie i w Reutlingen w Niemczech. Zapewnią one szkolenia dla pracowników i klientów w celu jak najlepszego zastosowania i wykorzystania produktów SOFARSOLAR.

Akademia SOFAR zapewnia ogólne seminaria techniczne oraz praktyczne szkolenia dla instalatorów i partnerów serwisowych. Szkolenia organizowane są w dogodnych, małych grupach (do 10 uczestników), aby każdy mógł czerpać z nich jak najwięcej. Każde szkolenie dostarcza mnóstwo praktycznej wiedzy i umiejętności potrzebnych do montażu produktów SOFARSOLAR. Do tej pory Akademia SOFAR przeprowadziła pięć praktycznych szkoleń oraz różnorodne webinaria w języku polskim i angielskim dla setek uczestników z całej Polski i Europy.

Kolejne szkolenia stacjonarne dla „Certyfikowanego instalatora SOFARSOLAR – systemy on-grid” zaplanowano na 23 lipca i 6 sierpnia w Rzeszowie.

Aby zapewnić najlepszą obsługę klientom w całej Europie, SOFARSOLAR planuje stworzyć szeroką techniczną sieć obsługi, zatrudniającą wykwalifikowanych techników i inżynierów. Wspierana  przez współpracujących partnerów serwisowych w całej Europie oraz z pomocą naszych country managerów i lokalnych dystrybutorów będzie bliżej naszego klienta i wszystkich użytkowników SOFAR.

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym dedykowanym zespołem serwisowym pod numerem +48 22 428 50 99 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: service@sofarsolar.eu

Wreszcie, aby uczcić lato i energię słoneczną, a także promować swój ośrodek szkoleniowy w Rzeszowie, firma planuje  w sierpniu br. „Dzień Otwarty” połączony z piknikiem oraz wykładami i informacjami o produktach SOFAR, bezpieczeństwie instalacji PV oraz wieloma innymi ciekawymi tematami. Więcej informacji w terminie późniejszym.

W sierpniu SOFAR planuje  również pierwsze praktyczne szkolenia dla „Certyfikowanego Instalatora Systemów Hybrydowych”.

Rejestracja:

https://solarbp.pl/szkolenia-stacjonarne/autoryzowany-instalator-sofarsolar-falowniki-sieciowe/

Harmonogram kolejnych webinariów można również znaleźć na naszej dedykowanej platformie ClickMeeting:

https://sofarsolar.clickmeeting.com/

lub skontaktować się z nami pod adresem academy@sofarsolar.eu

 

O SOFARSOLAR

SOFARSOLAR (założony w 2013 r.) należące do Grupy SOFAR, jest jedną z pięciu największych firm zajmujących się produkcją falowników w Chinach. Firma specjalizuje się m. in. w R&D, produkcji, sprzedaży i serwisie sieciowych falowników od 1 kW do 7,5 kW (do zastosowań domowych), od 10 kW do 255 kW (komercyjne), falowników hybrydowych od 3 kW do 20 kW oraz akumulatorów AMASS. .

Eeuropejska siedziba, SofarSolar GmbH, została niedawno utworzona w Niemczech. Ta spółka zależna będzie zarządzać rozwojem rynków w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), a także marketingiem i serwisem produktów SofarSolar.

Zyskawszy reputację niezawodności, wydajności i profesjonalizmu, SofarSolar jest jedną z najbardziej uznanych na świecie firm zajmujących się magazynowaniem energii. Posiadając certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001, aby wprowadzać najlepsze produkty na rynek falowników fotowoltaicznych, firma koncentruje się na rozwoju, badaniach oraz innowacjach.

Jest zdeterminowana, aby dzięki technologii i innowacjom świat był mniej zależny od paliw kopalnych. Wierzy w ogromny potencjał energii słonecznej i odnawialnej. Celem firmy jest bycie liderem w transformacji energetycznej oraz zapewnienie jaśniejszej i bardziej ekologicznej przyszłości naszym dzieciom.