SOFARSOLAR cieszy się z sukcesu kampanii roadshow w Europie

30 listopada 2022
SOFARSOLAR cieszy się z sukcesu kampanii roadshow w Europie

SOFARSOLAR, wiodący dostawca rozwiązań w zakresie fotowoltaiki i magazynowania energii, z powodzeniem rozpoczął swoją pierwszą kampanię roadshow pod hasłem „Energy Freedom, Delivered”. Kampania została już w pełni zrealizowana i spotkała się z ciepłym przyjęciem ze strony partnerów SOFARSOLAR i lokalnych instalatorów w Polsce.

W odpowiedzi na pogłębiający się kryzys energetyczny w Europie, który znacząco wpływa na życie ludzi i rozwój gospodarczy, SOFARSOLAR rozpoczął kampanię objazdową, aby zaprezentować swoje zrównoważone rozwiązania energetyczne w całej Europie. Dzięki tym rozwiązaniom obywatele i przedsiębiorstwa mogą zrobić kolejny krok w kierunku uzyskania niezależności energetycznej i obniżenia rachunków za prąd.

Wyruszając w podróż po Europie, niebieski van SOFARSOLAR przemierza kontynent z wieloma przystankami w różnych krajach. W Polsce, jako pierwszej destynacji, SOFARSOLAR zorganizował szereg działań, w tym symulację produktu i warsztaty oraz sesje pytań i odpowiedzi, które znacznie ułatwiły klientom zrozumienie produktów i mocnych stron SOFARSOLAR. Obejmując 7 miast w ciągu 11 dni, lokalny zespół został ciepło przyjęty przez partnerów firmy i instalatorów.

W niebieskiej furgonetce SOFARSOLAR znajduje się mobilny salon wystawowy, w którym zgromadzono najbardziej zaawansowane rozwiązania PV&ESS, w tym SOFAR PowerAll, kompleksowy system magazynowania energii w budynkach mieszkalnych, oraz potężny falownik PV o mocy 255 kW, przeznaczony do projektów solarnych typu C&I i użytkowych. Dzięki tym najnowocześniejszym rozwiązaniom, SOFARSOLAR umożliwia swoim klientom obniżenie rachunków za energię elektryczną i zmniejszenie zależności od sieci energetycznej, tym samym łagodząc ich obawy związane z gwałtownie rosnącymi rachunkami za prąd.

Od momentu pojawienia się w Polsce w 2014 roku, SOFARSOLAR głęboko zakorzenił się na lokalnym rynku i zdobył zaufanie wśród polskich klientów. Do tej pory firma założyła dwa biura w kraju, w tym centrum obsługi posprzedażnej z grupą doświadczonych inżynierów gotowych do obsługi klientów w każdej chwili. Ostatnie badania rynkowe pokazują, że udział w rynku zarówno falowników SOFARSOLAR do fotowoltaiki mieszkaniowej, jak i falowników hybrydowych w Polsce przekroczył 20%, plasując się na pierwszym miejscu w kraju, co jest kolejnym mocnym świadectwem popularności i konkurencyjności firmy na polskim rynku solarnym.

Zdecydowaliśmy się zainicjować naszą kampanię roadshow w Polsce, ponieważ polski rynek solarny odgrywa znaczącą rolę w planowaniu strategicznym naszej firmy – powiedział Allen Cao, szef SOFARSOLAR Europe. – Dzięki tej kampanii jesteśmy w stanie zwiększyć naszą lokalną obecność i lepiej współdziałać z naszymi klientami, wzmacniając nasze wzajemne zaufanie dla solidniejszej, długoterminowej współpracy – dodał Cao.

 

O SOFARSOLAR

SOFARSOLAR jest wiodącym na świecie dostawcą rozwiązań w zakresie fotowoltaiki i magazynowania energii. W swoim bogatym portfolio posiada falowniki PV o zakresie mocy od 1 kW do 255 kW, falowniki hybrydowe o zakresie mocy od 3 kW do 20 kW, systemy magazynowania energii i inteligentne rozwiązania zarządzania energią dla zastosowań mieszkaniowych, komercyjnych i przemysłowych oraz użytkowych. SOFARSOLAR zawsze koncentrował się na niezależnych innowacjach, a obecnie posiada globalną sieć badawczo-rozwojową składającą się z trzech centrów badawczo-rozwojowych, w których ponad 300 pracowników firmy jest przydzielonych do działu badawczo-rozwojowego. Jako najszybciej rozwijająca się marka energii słonecznej na świecie, złożona roczna stopa wzrostu SOFARSOLAR osiągnęła 86% w latach 2019-2021, a jej roczna zdolność produkcyjna osiągnęła 10 GW dla falowników PV i magazynowania oraz 1 GWh dla baterii w 2021 roku. Do końca 2021 roku SOFARSOLAR wysłał ponad 1 milion falowników do ponad 90 krajów. Dowiedz się więcej o SOFARSOLAR odwiedzając stronę: https://www.sofarsolar.com/.

artykuł sponosorowany